vilken blev de?

aaa men tack för hjälpen, verkligen haha. lugnt jag ringde upp ur och penn och sa att jag skulle ha den utan glittertalva men jag ångrade mig i sista minut, så denna blev det.






298:- på ur och penn. som hittat, den kostar egentligen 498:- men det är rea. Tänkte ju egentligen köpa den igår när jag och firat var på stinsen. men jag hade ångest då också, tänker bara på resan hela tiden så sa jag. Men seriöst ska jag köpa tröjan och sjalen på jc eller klockan? om jag köper båda har jag inte varit ekonomisk haha. Men han sa, men din faster har ju köpt 2 klockor åt dig som du ska få snart, så du behöver inte den där. Så sa jag bara okej och gick. Men eftersom pappa åkte in till jakobsberg idag så kände jag bara, nej men det är meningen att jag ska köpa en klocka hahah. så ringde jag och fråga om den fanns på ur och penn där och det gjorde den höhö.  så nu längtar jag tills pappa kommer hit med den åååh. Ska ju möta mamma om 2 timmar och då vill jag för det första ha klockan på mig och för det andra ha skjuts till centrum trotts att jag ser det hemifrån haha.


Alltså lagomt kul att min bästa kompis måste köpa likadant som mig, daaaaaaaaah. först väskan ni vet som hon beställde likadan och nu:



Sen ångrar hon sig liksom ok, snåljåp :)



TTYL EMMELIE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0