Videoblogga är nog inget för mig

Hej! :)

Hoppas de är bra med er alla, jag gjorde precis en video som jag tänkte använda här i min videoblogg. Men när jag kollade på filmen så insåg jag kanske fort att det blir nog inget, jag såg jätte konstig och ful ut. Undrar verkligen hur många gånger alla som videobloggar gör om de, haha. Men jag kan kanske göra de imorgon i skolan när jag är lite flummig och förhoppningsvis fixad.

Är faktiskt väldigt sugen på att få sminka mig, har inte gjort de en endaste gång på 2 veckor och min hy är faktiskt påväg att bli riktigt bra hehe. Men imorgon ska jag nog faktiskt ta och fixa mig till skolan..


Nu ligger jag här i sängen, gossråttan kommer när som helst då ska vi äta potatisgratäng, kött och svampstuvning som pappa har gjort. Sen ska vi se på mammas pojkar och efter de inlåst och efter de ska vi se den nya wallander, hmm om jag känner mig själv rätt så somnar jag under tiden inlåst är haha.

måste bara berätta en rolig sak, alltså jag pratar i sömnen jätte mycket. Lite små läskigt men aja, hur som helst i förrgår skulle jag gömma mig under täcket när gossråttan gick och bortsa tänderna, jag brukar busa så för jag känner mig så söt när han lyfter på täcket och jag låstas som att jag tror att han inte ser mig. men den här gången hade jag tydligen råkat somna under täcket när jag skulle gömma mig. Så efter någon timme hade jag vänt mig mot han och sagt " men du skulle gjort läxan tidigare, vilken läxa frågar han? ja men radio, va men jag har inte radio. men jo läxan. pratar du i sömnen frågar han då igen, men nej de gör jag inte du förstår inte. Sen prata vi lite om de där, till slut liksom började jag bli medveten och säger oj jag är visst lite trött hjärtis och vänder mig om och somnar om. HAHAHA. förstår ni hur sjuk jag är? då kan jag ju säga att de är absolut inte första gången jag gör nått sånt här och de sjuka är att jag har alltid ett svagt minne av att jag sagt något konstigt och kan komma ihåg ungefär vad de handla om hahah.




Sen igår så somnade jag under sista pausen på efterlyst, haha alltså fan vad jag orkar sova. Men ifs vaknar jag senast halv 9 till och med på helger och då har jag jätte tråkigt för alla andra sover.




Men missa inte att se på mmmas pojkar och den sjukt fula och pinsamma tjejen issa. Eller någon annan som tycker något bra om henne? :)


TTYL EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0