UTTRÅKAD

Hej! jag är uttråkad, la la la la.. Jag sitter och väntar på att julia ska åka från stallet för att sedan hämta upp mig så att vi sedan kan åka hem till henne så hon kan byta och och så att vi sedan kan åka och fika!!! Jag känner för att fetta mig riktigt ordentligt. jag tror det kommer bli en cola och en ritkigt mummig bakelse. Kan kanske ta kort på vad det blir vem vet liksom. Annars ska jag ta en macka på valhall dom har sjukt goda mackor med skakenröra där. Det får det nog bli, och kanske en bakelse också hihi.

Till middag ska jag försöka få mamma att göra tacos är jätte sugen på det. Har ni ätit dom här små tortillabröden? dom är super goda, när jag och hjärtis äter tacos så är det en jätte gullig tacos middag. Majs, gräddfil, köttfärs, ost, gurka och små tortillas. ASA GOTT!

och nu är jag så hungrig så jag måste sluta tänka på allt gott, gaaaah!

hur som helst såhär ser min as heta klocka ut iallfall, man ser ifs inte så bra eftersom bilden är tagen med min sketna lilla webbkamera.
 

och om ni undrar varför jag inte vill visa mitt ansikte så är det faktiskt för att mitt smink som sagt är hos firat och jag sola solarium för några dagar sen. och när jag inte solat på länge brukar jag aldrig sätta på extra effekt för ansiktet. men den var tydligen redan på. åååh as snyggt var det! Så jag har något gammalt torrt smink i fejjan nu som jag hittade i någon gammal låda här hemma. Känner mig minst sagt skabbig, och nej jag har inte användt samma tröja 2 dagar jag satte på mig tröjan igår och tog ett kort så ni fick se hur den såg ut bara.

Är det nu jag låter bitchig och ytlig. Sorry inte med min mening.

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0