Utomlands och en tripp till moster, Har jag råd?

Hej igen!

Har precis lagt wiggo han var så slut stackarn så han får sova en stund. Pratade precis med min älskade moster, och frågade om hon är ledig någonting under hösten vilket hon var. Vi är till och med lediga samma vecka, kan inte bli bättre. Jag måste dit känner jag, har inte varit uppe på ett år. Men vi ska ju fakiskt åkt utomlands i december, har jag råd? Egentligen inte, men jag vill så gärna. Känner att jag inte finns där lika mycket längre, förr var jag upp iallfall 4 ggr per år.

Vad tycker ni? ska jag stanna hemma spara mina pengar eller åka till mina små kusiner som aldrig får träffa sin gudmor och kusin? men leva fattigt under en tid?

Måste nog ta ett snack med pappa ikväll, moster sa att hon kunde betala halva min biljett men det känns så dumt usch. Damn, skulle aldrig shoppat så mycket som jag gjort haha..

Får verkligen hoppas på att det blir mycket jobb denna månad.


hur som helst, ni måste höra den här låten. Sjuk bra!!!







XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0