Sorryyygays

helloj

Jag har flera gånger denna vecka påbörjat ett inlägg för att tre minuter senare sudda ut texten. Förlåt för dålig uppdatering men jag kan inte hjälpa det.

Såå.. vad har jag gjort de senaste dagarna då?
Jag har införskaffat mig tre par nya skor från Nelly.se,  när jag öppnade paketet som kom med posten idag blev jag överlycklig. Galet vad snygga de var! Men med närmare eftertanke var jag inte alls lika överlycklig. Två av paren var lite stora och och de andra, knallrosa skorna kändes lite för mycket nivet..
Alla tre var galet höga men jag vet inte, tror det kanske slutar med att jag iallafall byter två av paren till något annat. Får se lite..
Jag har även införskattat nya träningskläder igen.. Jag har ju mina svart-orange byxor men när jag skulle hitta någon snygg överdel till dessa insåg jag att jag ville sattsa på grå och rosa ist..., därför blev det gråa byxor med liten ljusrosa text och ljusrosa sporttopp.



Hur som helst.. jag slutade jobba för ett tag sedan.. ska lysa på ljudbok innan jag går och sussar tror jag. Klockan ringder ju vid 12 imorgon, då blire en liten springtur,.. därefter jobb som vanligt.
Fattar ni hur mycket jag jobbar. Åtminstone tycker jag det. Det känns som att jag inte gör annat än att åka fram och tillbaka till arons men det roliga är att jag knappt jobbar 75%. Åtminstone tror jag inte det, haha..
På fredag och lördag är jag iallafall ledig, det ska bli underbart! Undra om jag ska dra med Emmelie ut. Vad tror ni hon tycker om det?


Jajaj.. nu har klockan dragit iväg..

Puss på er kära läsare.
Jag lovar att uppdatera imorgon innan jobbet heheheheh

Denice

Kommentarer
Postat av: Emmelie

det tycker jag låter som en bra idé ;)

2009-10-22 @ 14:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0