Söndags shopping

Hej! :)

var ju som sagt och bowla tidigare idag och jag vann såklart, yeeees!

Efter det åkte jag med mamma och kenneth till barkarby eller jag åkte till jakobsberg centrum och shoppa lite, jag skulle bara kolla lite. hmmm jag råkade visst få med mig grejer för 1098 kronor för att vara exakt hihi, jag som ska betala min resa till cran canaria på tisdag uppsi. pank igen, får nog prata lite med pappis!

det här var vad jag köpte :)

nya örhängen


en färgglad mössis


en gossig tröja


fick med mig en klänning hem också






köpte en jacka också men internet är jätte segt så orkar inte ladda upp flera bilder, plus att jag börjar få jätte ont i huvudet, tur att man har världens bästa kille som ger mig massage och vatten och som tänkte skala ett grönt surt äpple åt mig men de fanns tyvär inga kvar. Nu ska jag ta mig till badrummet och tvätta bort sminket och borsta tänderna sen vill jag försöka börja se en film med hjärtis, knowing heter den. Men får se om jag känner att jag orkar.

så skönt med lov, hoppas jag sover länge imorgon!
Godnatt mina vänner, PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0