Shopping i stan!

Hej! :)


Förlåt för dålig uppdatering, hinner bara skriva något jätte snabbt nu. Igår lata jag mig hela dagen, när älskling åkte till träningen åkte jag och hans mamma och handla under tiden. Sen när vi kom hem så gick jag direkt och la mig i sängen jag hade ju nämligen fått migrän IGEN! så jag sov från kl kvart i 9 typ till kl 9 i morse bra jobbat emmelie!

Nu håller jag på att fixa mig gossis står i duschen, tror jag ska gå och smyg fota han och lägga ut i bloggen :)
Vi ska ta 14:39 tåget in till stan med min bror tobbe och shoppa lite, vi ska vara smakråd åt tobbe som tydligen ska stor handla!

Men nu kan jag inte skriva mer ni får alla ha det så jätte bra så hörs vi :)

TTYA EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0