om jag fick välja

Hej! sitter och kollar runt på lite klänningar och börjar få ont i huvudet suprise.

har sett några som jag tänkte ni skulle få ta del av och säga vad ni tycker :)


haha skulle aldrig sätta på mig detta, men tycker den var jätte söt,
väldigt prinsessig. tänker på att nisse skulle vara fin i
den, synd att din bal redan varit haha ;)





Klänning nr 2, den påminner ganska mycket om den nisse hade.
jag älskar ju rött men vill nog inte ha det på balen






klänning nr 3, den var söt tycker jag. men jag hatar ju rosa



klänning nr 4. den här klänningen vill jag ha
men tror den skulle upplevas som lite överdriven



vilken skulle ni välja? jag skulle ju som sagt tagit den sista, det är ju en brudklänning men äsch!


som ni säkert förstår så vill jag ha en klänning som är stor, alltså stor nertill :)
längtar till min bal och min student, orkar inte vänta längre!

TTYL EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0