Okt. 28, 2009

Hej kära läsare.

Två dagar sedan jag uppdaterade i bloggen. Nu på senaste är det rätt normalt men ändock. Det känns ju sådär..

Jag har väl inget att säga nu heller, tänkte väl mest berätta för er att jag fortfarande lever antar jag.
Nu ligger jag hur som helst tillsammans med mitt rosa nattlinne i min sköna säng. Jag är nyduschad och har precis borstat tänderna. Jag har försökt att sova i en halvtimme eller något liknande, klockan är ju inte mer än halv elva så det går ju förstås sådär.
Jag funderar på om jag ska gå upp och sätta på lite the. Kanske äta lite pepparkakor eller något. Annars kan jag ju sätta på min ljudbok, då lär jag iallafall bli lite trött.


Imorgon ska jag möta upp Jessica inne i stan, vi ska småshoppa samt ta en fika innan hon börjar jobba. Eftersom hon börjar jobba redan vid 17 så måste jag gå upp tidigt. Faktum är att jag har ställt klockan på 08 imorgon. Jag planerar nämligen att hinna med Murklan innan stan förstår ni.

Jaja nu får det vara nog.





Vi hörs. Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0