och snart är lovet slut

Hejsan! :)

Hoppas det är bra med er alla, jag sitter just nu hos marlene och jörgen. det blev jag som hämtade wiggo på dagge idag! Det får bli ett snabbt inlägg för jag ska sätta mig i soffan och bara mysa med wiggo tills marlene kommer hem, då ska vi nämligen åka till jakan hon skulle göra nått där och då ville hon ha med lilla mig. så har vi lite tid på oss att kolla på kläder också hehe.

Förövrigt har jag inte gjort så mycket idag, vaknade låg och såg på de vanliga programmen som jag alltid ser på morgonen. efter det gjorde jag frukost på sängen åt gossen, mackor, juice, ägg och tända ljus. mysig man är va?

Igår var vi ju förresten i stan jag köpte absolut ingenting det sög. hjärtis köpte bara en t-shirt och tobbe köpte lite allt möjligt.

men nu ska jag sluta skriva, trotts att wiggo redan sitter i mitt knä och myser med mig men det är mysigare i soffan:)

tänkte jag ska försöka blogga lite innan jag och marlene åkte till jakan också.. här kommer lite bilder från igår!

gossen på tåget




jag pröva en jätte mysig och skön mössa.. haha vill ha


ps. detta inlägg tog mig lite över en timme att skriva, så wiggo sover nu. han somna i min famn när jag satt här haha


TTYA EMMELIE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0