lunch och nu barnvakt

Hej igen! :)
Åkte och käka lunch med firat, julia och martin trotts att jag varit hemma från skolan. fy på mig, nu ligger jag på soffan hos marlene och börjar må dåligt igen. Ska snart väcka wiggo för marlene och jörgn kommer hem om 2 timmar ungefär. Tänkte slänga ihop något att äta till barnen, så dom inte hungrar ihjäl stackarna :)

Sitter och kollar igenom bilderna här på jörgens dator med linus, så tänkte att ni skulle få lite olika bilder från olika minnen hehe. Har inget bättre för mig så!


Jag och wiggo när han bara var några månader





Jag saknar mitt långa hår ibland,
när marlene hade fixat mitt hår på nyår 2008




Jag när jag fyllde 17(tror jag) haha fyfan men
den bjuder jag på



Jag hade köpt söta kläder till min lilla fis



Jag när jag fyllde 18




Vi var på skoklosterslott



Jag och prästen när wiggo döptes förra sommaren



Jag och wiggo efter dopet. återigen mitt långa hår:(



Marlene tog kort på mina skor för ett år sen, alltså har de lagts på några par.
Och ifs försvunnit



jag och julia på nyår


Det finns en massa fler bilder, men de tar lång tid att ladda upp och det är inte så lätt när man har en liten tröttis att ta hand om också. Det är ju mycket bilder på mig och wiggo, men de är ju då eftersom att det är marlene och jörgens dator som bilderna ligger på. och de vore väll lite konstigt om de bara var en massa ego bilder på mig själv haha.

Jaja hoppas att dom ska äta något riktigt smarrigt här ikväll, då stannar jag nog lite längre ;)

Förresten lägg märke till att jag har varit lite rund i ansiktet, eller lite.. haha tror faktiskt jag gått ner i vikt helt otroligt. Kan inte allt fett lägga sig på mina ben istället, eller lite iallfall.

XOXO EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0