Ligger fortfarande i sängen...

Hej alla läsare. "alla" haha..

Jag ligger fortfarande i sängen det är förjäkligt eller vad säger ni? jag ringde kl halv 8 och sjukanmälde mig, alltså jag är så trött och ändå somnade jag kl 22 igår. Jag är så trött så trött, typ hela tiden. jag hade såhär första året på gymnasiet kommer jag ihåg, att jag var trött precis hela tiden. Tror faktiskt jag ska gå och kolla mina blodvärden, kan vara bra.

känner mig liksom fortfarande trött. ska vid 3 ungefär följa med mamma och kolla på färg och tapeter hon ska nämligen flytta i helgen. Så jag lovade så snällt att följa med. vet inte om jag har någon lust egentligen. tänkte träffa jullan en liten stund också.


men nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sen försöka fixa till mig lite. fast juste de går ju inte, mitt smink och min platttång är hos hjärtis, och han glömde ju självklart de igår. GREAT!

Jag får försöka göra det bästa utav situationen, skulle även behöva städa upp lite här i mitt sovrum.
booooring!!

tror faktiskt det får bli min nya blå tröja, med sjal och ett par svarta byxor idag..

XOXO EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0