Krypa ner under täcket

Hej igen!

Nu har jag precis duschat, tänt lite ljus här i mitt sovrum och ska nu bara lägga mig ner under täcket och kolla på gossip girl som jag inte hunnit göra än.

Tror faktiskt att jag börjar bli sjuk, skakar i hela kroppen och fryser. Kunde knappt stå på benen i duschen, jätte läskigt. 
  

Hoppas det är något tillfälligt, imorgon ska nämligen jag och ronja simma. Vi ska börja göra de varje onsdag och fredag, jag behöver verkligen komma igång med träning eller röra på mig på något sett haha. Simhallen ligger ju precis bredvid skolan, så det är perfekt att springa dit efter skoltid på onsdagar och på min hålis på fredagar.

Förresten ringde Jullan mig för någon timme sen och frågade om vi skulle hitta på något på lördag, hon, jag, martin och firat. Vi skulle först ses på kvällen och spela spel eller något. Men det är match på kvällen, martin skulle kanske ut och firat och julia ska upp tidigt på söndag. Så hon fråga om vi skulle göra någonting på dagen istället, som att köra gokart eller åka till heron city och spela massa roliga spel. Det är så roligt för martin och julia är våra parkompisar haha. Vi käkar lunch tillsammans, spelar lite buzz, åker ut och reser (eller ska resa) haha aa ni förstår, jag tycker det är jätte mysigt att vi kan umgås så. Jag och julia har ju varit kompisar i massor med år och det har gått i perioder hur man umgås, men vi har ju alltid haft kontakt. Firat och martin gick i samma klass i 9 år i grundskolan så det är lite komiskt hehe. Så det passar ju perfekt, sen trivs jag alltid så mycket med julia. Det har jag alltid gjort, hon är en sån som jag bara inte kan tröttna på eller tycka är tråkig, hon är bara så himla gullig.

Jag och julis hos alex


Men kan knappt skriva som jag skakar. Men ha en jätte underbar kväll, imorgon är det helg också :)




XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0