jag orkar fan inte längre

Hej!

Hoppas ni alla mår bra, jag har varit dåligt på att blogga nu igen. Men vad har hänt mig? inte mycket faktiskt, i fredags lagade min bror middag åt mig han och firat, det var jätte smaskigt vore ju skandal om de inte var eftersom han är kock. Efter de kollade vi alla på idol, sen gick jag och la mig. I lördags var jag först och fika med julia på dagen, sen gick jag hem till hjärtis och umgick med hans mamma och hennes vänner, vi åt middag, spela spel osv. Sen kom firat hem från degefors efter att ha spelat match där, han skjutsa mig till jullan vi åkte och köpte godis, sen kolla vi på film jag jullan och alex det var mysigt värre :) Igår hyrde vi film och åt lite mat, godis och så.

Idag har jag varit i skolan, efter de har jag kollat på en film two lovers ingen bra film faktiskt, otroligt seg och lite konstig. Tog en lång dusch, nu ligger jag i sängen och börjar få den här JÄVLA migränen ursäkta mig, men jag orkar inte länge alltså de tar så mycket på mina krafter. Jag vill bara slå mitt huvud i en vägg och bara gråta och gråta, jag orkar verkligen inte längre. Jag vill inte äta medicin för den mår jag jätte dåligt av, illamående och blir typ hög, hur som helst jätte obehagligt att äta den. Så ska man laga middag och skit, men firat fick köpa hem mat nu, han kommer hem när som helst. Jag skippar middagen ikväll, kan ändå inte äta. jag vill bara ligga i mitt mörka rum hela kvällen och få massage.

Förresten drar mina tankar iväg ibland på jätte jobbiga saker och jag ber verkligen få dom tankarna ur mitt huvud för jag orkar bara inte med dom!



XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0