Jag har unnat mig lite mys

Hej igen! : )

Jag vaknade för ca 30 minuter sen och känner mig fortfarande lite små hög, men medicinen börjar gå ur kroppen, skönt!

Har även unnat mig lite mys faktiskt, gick in på hm online shop och beställde hem en mysdress, jag som inte shoppat sen jag bokade denna resa och som inte haft en utgång sen gud vet när, nej nu måste jag försöka kunna ha råd med båda delarna.

här är iallfall min gossdress, den kommer jag bo i hemma! :) 
jag tog en blå, för jag hatar rosa, lila och sen var de något grönt inte min färg skulle jag tro.






 Den 6 november ska vi ju ha våran första studentfest, så biljetter finns att köpa hos mig, daniella eller i cafét i skolan :)





Nu ska jag duscha innan min skjuts kommer.

XOXO EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0