Jag har fått återfall, jag är kär

Ja du vet vem du är, jag är kär!

LURAD, hahah nu var jag rolig va? :D Jag är alltså inte kär i någon, förutom den gamla vanliga gossråttan då. Hur skulle jag kunna bli kär i någon när jag har han.

Det jag menade var att darin som jag typ var kär i när jag var runt 12, haha jag tycker än idag att han är så grym. Älskar att han gjort om låten viva la vida med coldplay till sin egen. Min nya fabbo låt, eller vad säger ni? :)






Nu har jag precis varit och övningskört, behövdes lite tvättmedel, shampoo balsam och sånna tråkigheter, så då passade jag på att köra. Det gick fin fint..

förresten blev jag ju hemma idag från skolan, tur att jag bara hade 2 lektioner. Däremot har jag mycket att ta igen i fotokursen.. Men de var ju väntat, för jag hade så ont i mitt jävla huvud igår. Så imorgon ska jag ringa och få tag på en ny läkare, som tamefan ska se till att göra mig bra. För tydligen har dom typ 5 st som jag varit hos inte velat ta tag i de!

Satt och kolla på de här diagnos okänd imorse, alltså tänk om jag har ett hjärntumör och så är de ingen som har tänkt på de. Hjälp!! haha nej men så illa hoppas jag verkligen inte att de är:P


Men nu ska jag snart åka hem till firat, så ska logga ut från allt försöka snygga till lite i rummet och hänga min tvätt..

Men ni får alla ha det så jätte bra!
XOXO EMMELIE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0