Hejsan vänner!

Hej! :)

Lite dålig uppdatering från min sida känner jag, hoppas inte jag tappar stinget för att blogga hehe.
Har inte hänt så himla mycket dom senaste dagarna faktiskt, idag stannade jag och carro kvar i skolan lite längre. Sen skulle hon gå hem med mig, men hon ringde sin mamma så fick jag gå ensam det var ju snällt... TACK SÅ MYCKET.

 haha nejdå jag kunde behöva gå, men det är så tråkigt att inte ha någon att prata med. Ni förstår min mobil är sönder och firats mobil är sönder. Så han har min nya touch mobil så har jag en gammal, som även den gick sönder inatt. Jag vann en tävling som swedbank anordna, då fick jag en nödladdare. Verkligen en skitbra grej, men jag kan inte ha den till min mobil eftersom inget av dom 7 olika uttag funkar till mig. Så jag valde att ge den till firat, stoppar den i hans mobil och vipps mobilen går sönder, stoppar in den i min gamla som jag ska ha eftersom han får han min nya. Vipps den går sönder, kuuuuuuuul!

Ska försöka gå dit imorgon och säga de till dom, men dom lär ju inte göra något men aa.

Nu ska jag se på mitt otroligt efterlängtade avsnitt av gossip girl, sen tror jag faktiskt att jag kommer sova en stund :)


TTYL EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0