hej läsare

hej :)
ledsen för dålig uppdatering men jag har inte orkat hehe. Hoppas det är bra med er alla, själv mår jag fint, känner mig otroligt trött bara. Men imorgon är det sista skoldagen, yeeeees! sen är det lov i en vecka, åååh det ska bli så skönt. På onsdag ska jag firat, hans bror och hans flickvän se på bio, premiären av this is it med michael jackson längtar efter att få se den :)

( nu kom den på reklamen)

Förresten vill jag bara säga att jag kanske är lite väl tidig i detta, jag ska nämligen kolla på balklänning på lördag kl 09:15 haha men jag vill vara först med att välja klänning och vill såklart ha den finaste. Jag har även bokat balen tillsammans med några andra från våran egen studentkommitte. vi ska ha våran bal på ekolsunds slott, en bal på slottet höhö. Det kommer bli jätte bra, något finare än på Last****** upps! töntigt emmelie jag vet, men det är sant...

Här blir våran bal, fast från andra sidan
 men hitta ingen bild därifrån




Vårat flak är bokat höhö, nu är det bara våran slutskiva kvar som ska fixas. vilket jag borde se till att försöka fixa typ nu, eller ringa och prata med dom. där vi planerar att vara (det blir hemligt tills allt är klart)

Förresten sitter jag och kollat på olika studentklänningar haha men jag kommer ju ändra mig hundra ggr om, jag menar de är ju ändå 7 månader kvar:p

TTYL EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0