Heeeej!

Hej! :)
Egentligen orkar jag verkligen inte skriva  något för jag är jätte trött. Har varit i gävle hela dagen typ och shoppar lite julklappar mm. Har införskaffat lite nya grejer till mitt rum, vet inte hur jag ska ställa i ordning allt bara, har typ bara svart och vitt här  inne måste försöka köpa några färgglada tavlor eller prydnadskuddar till sängen och kanske en filt. Lila är väll fint eller? Får tänka lite vad som kan passa, har ju rött på julen men lite för tidigt att börja med de haha. Grönt har jag haft i sommar så måste komma på nått nytt, tror faktiskt lila kan funka bra!

Kul för er att veta liksom, nu ska jag bädda ner mig under täcket och sätta på tvn, jag är trötttt!



Krukan och bollväxten är nya, och min buddah som står bredvid tvn. Känner att de känns otroligt tråkigt i mitt rum eller vad säger ni?  sen köpte jag jul gardiner till köket, 2 st röda flätade hjärtan i trä ska ha dom i rummet till jul, sedan köptet jag ett jätte fint vitt hjärta med någon svart plastväxt men vet ej var jag ska ha de tyvär.



hoppas ni haft en trevlig lördag.


XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0