Gunnels maskerad :D

Godmorgon!  :)

Nu har jag varit vaken typ 1½ halv timme redan höhö, jag och beccis ska snart åka iväg och kolla på någonting att ha på oss tills ikväll. nu har jag varit och shoppat pank i flera dagar faaan! I lördags var jag och hjärtis i kista, i onsdags var jag i stan, igår var jag i jakan med marlene och idag ska jag iväg med becca. jag har egentligne inga pengar alls att spendera men jag gör de ändå så jäkla stört.. har ångest kan jag lova.

men jag måste ju faktiskt köpa något tills ikväll, eftersom gun har fyllt 18 GRATTIS GUUUUUN! :D så hon ska ha maskeradfest ikväll, jag och becca har ju inte en jäkla aning om vad vi ska klä ut oss till haha. snälla snälla ge oss förslag!

TTYL EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0