Godnatt!

Hej :)

Kom precis hem till min gossråtta, har varit hos marlene ikväll och sett på idol, rätt person åkte ut enligt mig. eller vad säger ni?

Jag och marlene åkte till centrum innan idol och jag passade på att köpa lite smink, eftersom min fondation har torkat sönder och går typ inte att använda för att de blir klumpar i ansiktet. Så blir det när man typ aldrig sminkar sig, hmm. Inte så kul, önskar jag kunde få insperationen tillbaka till hålla mig snygg. men jag orkar bara inte gå upp 30 minuter tidigare än vanligt när jag ska till skolan för att sätta på mig en massa sörja som ändå får min hy att se förstörd ut haha. Låter som värsta flickpojken vilket jag inte är, jag älskar att fixa mig och känna mig fin inte de men aa ni förstår kanske. Det är ju extra roligt om man ska göra något speciellt som att gå ut en kväll eller nått, vilket jag förresten inte gjort på flera månader. Men nästa helg ska jag på gunnels halloween/18års fest och helgen efter de har vi våran första studentfest:) Så nu blir de lite utgångar iallafall.

Hur som helst det jag köpte var följande:

ett läppstift i denna färg, har börjat gilla läppstift.
detta till vardags och rött till fest;)

MAYBELLINE NEW YORK 105:-


Och sen denna fondation, ni har säkert sett den på reklamen. jag prova den nu ikväll och den var jätte bra för det är typ som en ansiktskräm med färg, svårt att förklara men de såg bara fräscht ut liksom hehe.

MAX FACTOR 145:-




Förresten så lämnade Jörgen mig här och så stod de 2 killar när jag skulle gå ur bilen och då väntar jörgen i flera minuter för att se att jag klarar mig in haha, då lämna han mig liksom på typ baksidan av deras hus och nu när jag kollade mobilen så hade han ringt mig 2 ggr, det tycker jag var gulligt hehe. Jörgen är alltså marlenes man för er som undrar och ingen jag typ vänsterprasslar med ;)

Man vet aldrig var Bålsta kan skapa för rykten..

Men nu ska jag lägga mig i sängen se på lite tv, somnar nog ganska fort. Förhoppningsvis kommer nog hjärtis hem snart också så jag inte behöver vara ensam hela natten :)

Förresten har jag hämtat ut min mysdress och jag älskar den!! Lägger upp en bild någon dag :)
Godnatt mina vänner

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0