Godmorgon!

Hej!
Igår kunde jag inte blogga, för jag hjälpte min mamma att flytta eller ja måla. Grym jag är :)

Kommer ni ihåg när jag skrev  att jag fått jätte dålig hy?
Nu har jag varit och införskaffat mig lite nya produkter till ansiktet. Hoppas det ska funka!!!



Från när jag fika med julia och alex i förrgår. Julias lunch/middag


min räkmacka.. mmmmmh!




frukost i skolan igår



mina ansiktsgrejer.


jag målade i mammas lägenhet. tyckte det skulle stå så, men min bror tog
 bort det ganska fort haha.
finis va?




Ursäkta att jag typ bara har massa kort på när jag äter men jag gillar att äta goda saker, och det är alltid roligare att läsa en blogg med bilder.

Nu ska jag fixa mig och sedan åka till lägenheten och fortsätta..
Ha en jätte trevlig dag,

XOXO EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0