Godmorgon!

Hej!

Har varit vaken sen klockan 07:30, men har legat i sängen och filosoferat lite som det så fint heter. Känner mig fortfarande skakig i kroppen, lite små läskigt. Tror jag vaknade 5 gånger inatt och kunde inte sova.

Har precis sett det nyaste avsnittet av g.g jag älskar de åååh, hatar att vänta en hel vecka på att få se nästa.. det suger verkligen.

Förresten har jag träningsverk från idrotten igår, haha vi körde styrka och intervall. Säger ju att jag behöver träna, jag som skulle simma med ronja idag. Men eftersom jag stannat hemma från skolan, så känns det inte som någon speciellt bra idé.. Förresten igår när jag skrivit om min trasiga mobil, så plingar det på min dörr 20 minuter senare, när jag och firat sitter och äter. Blev livrädd tänkte vem tusan är det som plingar på dörren nu, men det var ju carina som hade läst bloggen och sett att jag inte hade någon mobil. Så hon kom hit med en helt ny mobil som hon inte använder. Så nu får jag låna den tills firat fixat en ny mobil eftersom han får ha min nya, hon är så himla underbar. Så nu har även jag en fungerande mobil, så nu kan ni börja ringa och smsa igen :)




Nu ska jag nog försöka sova en stund till, och sen ska jag försöka komma ut och få lite friskluft.

XOXO EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0