En fika på finkan

Hej! :)

Sitter just nu på finkan med melissa och becca, vi har fikat. Jag tog en varm choklad som jag knappt rörde för den smaka inte så gott, så tog en cola istället plus en morotskaka, jammmi!


Hej vi fika, såhär glad blir jag när jag får äta bakelser! :)



Nyttigt va? :)
Nyttigt va? :)


Jag och beccis har precis varit på vårdcentralen, hon har fått medicin för att stackaren har fått urinvägsinfektion, lilla pluttisen.. Och jag bad om att få ny medicin, men jag måste tydligen träffa någon annan läkare, så fick en tid den 27 oktober. Då var de fixat iallfall, de var ju skönt hihi :)

Förresten är de någon som ska se this is it med michael jackson den 28 oktober har den premiär? vi tänkte reservera biljetter, men man måste hämta ut dom imorgon så då struntar vi i de och hoppas på att de finns biljetter kvar nästa vecka.


Nu ska jag vara social här med tjejerna!!



XOXO EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0