en evig väntan

godmorgon! :)

jag sov inte länge idag, vaknade kl 08:46 hmm.. då gick jag iallafall ner och kolla på tv och för ungefär en halv timme sen gick jag upp till hjärtis igen, ligger i sängen bredvid han nu men han bara sover och sover de är skit tråkigt. jag vill börja se på filmen som vi skulle sett igår..

det är väldigt jobbigt att försöka skriva så tyst som möjligt på datorn också haha!

aja nu ska jag pussa på min gossråtta och hoppas på att han vaknar.. ska nog faktiskt gå över till min bissi nissi sen också har för mig att hon var ledig idag:)

jag påväg till bowlingen igår, rolig jag såg ut


jag på bowlingen







ni får ha en trevlig måndag så hörs vi senare..

TTYA EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0