I'm the exception

Godkväll

Jag har precis kommit hem från Johanna, vi har lagat wook och sett på en chick flick, maten var god men filmen var väl sådär måste jag faktiskt säga. Haha. Det var hur som helst mysigt.
Jajaa,  förövrigt väntar jag på ett paket från Hm.. paketet ska komma nästa vecka och jag väntar med spänning. Såklart jag gör, jag är ju shopping beroende nu.


Förresten så försöker jag göra lite förändringar i mitt liv just nu. Jag gör ju inget annat än att klaga på hur tråkigt jag har det, och nu är det dags att det ändras.
Jag har dessvärre förstått att det kommer ta ett tag innan allt kring au pair grejjset blir klart och under tiden måste jag få tillbaka lite socialt liv. Tycker ni inte det kära vänner?


Jajaj..
Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter blir det sussdags! Personalmötet på Arons börjar klockan ett imorgon. Efter personalmötet ska vi duka inför de kommande bröllopet, roliis.

Puss och hej!








-Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0