Den bittra sanningen

Så mycket för det löftet.
Jajaj ibland blir det helt enkelt så.

Hur som helst
Här är en bild på mig och Mahilda från förra helgen, vet inte riktigt vad jag gör för min men jag bjuder på den, hehe..



Förörvirg tänkte jag passa på att visa skorna från Nelly. Jag har bestämt att skicka tillbaka alla tre par. Illa va..


De rosa


de förstora svarta


tan-färgade skorna











Eftersom jag ska lämna tillbaka dessa skor unnade jag mig ett par nya idag istället.
De var extrapris så jag kunde givetvis inte så emot. its all about the shoes och jag totally älskar dessa.




En ny jacka fick även följa med hem..




Av någon anledning gillar jag jackan. För en gång skull köper jag en lite varmare jacka och det är ju alltid positivt. Ska dock kika runt lite på internet, hittar jag något bättre åker denna tillbaka till butiken igen.

Jajaj idag har jag hur som helst varit på bio. Vi såg the ugly truth. Åherregud vad rolig den var! Jag har hört att den har fått dålig kritik men den var helt underbar. Se den kära vänner!


Could you stop doing that!
why? its ti turning you on?
maybe 
I think I kind of like it
really?
sucker!
I knew it..




Jajaa baddags för mig kära vännor.
Ha det så bra så hörs vi senare.


Denice







Kommentarer
Postat av: emmelie

den där jackan har jag också velat ha, vart har du köpt den

2009-10-24 @ 18:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0