So close you can almost taste it

Godkväll

Jag har precis slutat jobba, perfekt tidsmässigt måste jag faktiskt säga. Klockan ringer verkligen på tok för tidigt imorgon och faktum är att jag inte riktigt förstår hur jag ska orka. Kan man gå upp klockan 5 på morgonen, jobba i 9 timmar, åka hem, duscha och snygga till sig för att sedan åka till mormor, träffa släckten, dra vidare in till stan och festa natten lång? Jag är fan osäker. Antingen behöver jag påbörja alkoholen i ett tidigt skede eller napa lite mellan jobbet och mormor. Det bästa hade givetvis varit en blandning av de båda. Får se hur det går.

Nu ska jag hur som helst så blir det ett bad nu. Ansiktsmask och hårinpacking hade inte varit helt fel. Kanske lite nalle och snuttistee också. Därefter väntar cosmopolitan eller en ljudbok. Jag är lite osäker på vad jag har lust men och förövrigt, ja.... jag har gett ljudboken en ny chans.


How ever. Badet kallar..



/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0