Att göra eller inte göra....?

Jaa.. snacka om att jag failade min helvetesvecka totalt. Det är ju nästan pinsamt illa. Hm.. jag börjar ifrågesätta vart min drivkraft har tagit vägen någonstans. För visst hade jag kunnat bita ihop och få allt överstökat. Jag kan få det överstökat om tre timmar när klockan ringer. Jag kan gå till dagiset. Jag kan vara trött och sliten men jag kan vara där. Efter dagiset kan jag åka vidare till Aronsborg, förmodligen ännu tröttare. Jag kan jobba hela kvällen och sen kan jag gå och lägga mig. Sova i ett par timmar och därefter gå upp klockan sex när mobilen ringer dagen därpå. Givetvis. Jag kan gå upp när mobilen ringer.
Problemet är att jag inte vill. Jag har ingen lust alls. Jag vet att jag måste vara där i fyra veckor för att få ihop minna timmar men hur skjutton ska det gå när jag inte ens klarar av två dagar. Störta andlenignen till att jag inte trivs handlar om kyla. Jag fryser hela tiden. Jag fryser så mycket så att jag skakar.., oavsett om vi är inne eller ute så är jag ständligt kall. Och jag har till och med haft tajts under minna byxor här om dagen.
Usch..jag vet inte. Det känns som att det är mera jag att bita ihop och försöka. Det är ju det här jag vill!, paktisera så att jag kan få åka iväg..
Dock känner jag att jag är trött på att göra saker som jag inte vill göra. Vad är meningen med det? Jag vet ju att jag kan fixa timmarna på annat vis, såklart jag kan.



Jaja. Jag ställer mobilen på sex så får jag helt enkelt bestämma då hur dagen ska se ut.


Jag sitter här och fryser i mitt rum och eftersom jag är så förbannat jävla trött på kyla så ska jag krypa ner under täcket nu.

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0