Det är fan inte ofta..

Ja, det är tametusan inte ofta jag har ont i fötterna mot slutet av arbetsdagen. Man är van att springa runt som en tok ett par timmar varje dagen men nu strejkade mina fossingar. Frustrerande men sant.
Hjärnan var väl inte heller på topp de sista timmarna så när klockan passerat halv tolv gick jag med tunga steg mot stämpelklockan och stämlade ut. Eftersom jag började jobba klockan 11 imorse kunde jag lämna kvar de sista fixet till resterande arbetskollegor.

Just nu längtar jag bara till morgondagen för fredag betyder nästan lördag och lördag betyder i sin tur ledighet.
Snacka om att ledigheten blir välförtjänt. Det kan ni fethajja.

Jajaj. Igår sov jag över på arons och eftersom jag drömde mardrömmar så saknade jag min gullkattis :).

Jaajjaaaa älsklingar, nu ska jag gå och sova. Puss och hjärta

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0