är helt slut, efter en fartfylld dag

Hej!

Idag har jag varit på mickelsmäss i skitvädret, det var iallfall trevlig. Jag åkte dit med marlene och hennes bästa kompis från norge ulrika. Jag hittade en julklapp till mig 4 åriga kusin, lite brända mandlar och en havreboll med vitchoklad. haha verkligen god, men efter 2 små tuggor stoppa jag tillbaka den i påsen och sa till mig själv, resten får firat äta upp, så jävla mäktig..

Efter de åkte jag iväg med marlene, jörgen och ulrika på äventyr. Kom precis hem och nu står jag i köket och bakar kanelbullar för fulla muggar :)

Det är ju faktiskt kanelbullensdag, och det är mysigt att baka tycker jag, hoppas jag lyckas!




någon mer som bakar bullar idag? 

Efter jag bakat klart ska vi äta och sen åker jag och älskling till mammas nya lägenhet. hon är inte hemma så vi lånar den inatt.. Då ska jag bada badkar för jag har ju faktiskt inget badkar i min lägenhet hehe. 


XOXO EMMELIE


Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du ensam i en egen lägenhet?

2009-10-04 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0