Underbara morgon

Förresten, mamma ringde mig imorse.

- Hallåå?..   svarar jag trött och yrvaken.
- Nämen Denice, ligger du fortfarande och sover?
- Ja, jag är sover. Jag är trött.
- Jaha men ska du inte med och träna halv 10 passet då?
- Vad är klockan nu?!
- Kvart i nio..
- Driver du med mig? Alltså varför ringer du mig nu?
- Men vi skulle ju träänaaa!...
- Men jag vill inte, är för trött.. jag lägger på nu.
- Men nej, kom igen Denice
- Nej..
- Men vi gör så här.. jag åker och hämtar upp dig nu så promenerar vi till tekninkbacken, så kör vi någora vändor upp och ner där.
- Alltså nej va?. Jag ska sova. Jag ringer när jag vaknat!
- Men snääällaaråå jag vill ju.
- Jag lägger på nu..
- Men det är ju en jätte bra idee, det är bra för rumpan!!
- MEN ALLTSÅ FATTAR DU INTE VAD JAG SÄGER?!?
- Tihi, se du är redan pigg och glad!
Klick



Kommentarer
Postat av: moster

Ja du hjärtat, hon försökte med moster först... puss hjärtat

2009-11-15 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0