underbara bloggande jag

Givetvis ska jag slänga in ett blogginlägg innan jag går och sussar.

Tänkte att det skulle lyda.......... ''Godkväll, jag har precis kommit hem från jobbet, usch vad irriterande och störande mina arbetskollegor är. Det är ingen som gör något på jobbet förutom jag. Jag får ta hand om alla gäster helt själv men eftersom jag är såååå duktig så klarar jag det alldeles utmärkt. Duktiga och perfekt jag! Jaja, nu ska jag gå och duscha. Hej på er!''

Skämt o sido så har jag blivit ratad för bloggen hela kvällen och någon påstod tydligen att de var så mina blogginlägg till största del såg ut. Haha..

Jag håller givetvis inte med.

Puss och godnatt!!
Denice

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag vann vadet :D inte helt oväntat att kvällens inlägg skulle se ut precis sådär :D haha puss å natti :D

2009-11-19 @ 00:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0