traditionen lever vidare

Hej! :)

Igår var jag ju hos min farmor som fyllde år, sen åkte jag och pappa och kollade lite på jysk, kungsängen osv.. Jag köpte en sängkappa till min säng, så nu ser de lite trevligare ut hööh, sen fick jag en tempurkudde, vi köpte en julduk, ljus, strykjärn och så fick jag en mobil av pappsen.

Det blev då inte riktigt den mobilen som jag tänkt mig haha, såhär är det att på 1 år och 2 månader är detta min 4 mobil. Jag är verkligen bäst på att ta sönder mobilen, 5 förresten eftersom jag lånat carinas haha. Men så nu tänkte jag nej nu ska jag köpa en riktig skit telefon, vi stod och kollade på alla dom här för 6000 typ och jag kände inte att någon lockade. Sen såg jag en röd samsung för 799:- och tänkte pappa den där vill jag ha, jag ska bara ha en helt vanlig mobil som man kan ring och smsa på haha. har redan 2 digital kameror och en ipod så de fick bli en sån. Så jag ska sattsa på en grymmare mobil till vintern ;) förresten trivs jag faktiskt med den här, man behöver inte vara så försiktig och den är med lucka vilket jag tycker är jätte skönt..

hur som helst, nu åkte precis pappa och firat och jag är ensam kvar. Skööönt!

Jag ska föna håret och sätta på mig lite kläder som jag ska ha på mig idag. Jag och nisse ska nämligen åka till ica snart och köpa pepparkaksgrejer, läste precis i våran kommuntidning om en pepparkakshus tävling, mmmmh som gjort för mig och nisse.. Vi julbakar ju varenda år, som vi gjort sen vi var pyttisar! Så nu blir de pepparkakshus bygge på hög nivå! ;)

vi kommer vinna, de man kan vinna är ett presentkort på ica för 1200:- hahah vill mest få äran att vinna..


Men vi hörs säkert senare med bilder osv..
TTYL EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0