teatime

Godkväll!

Idag har jag och Johanna lunchat i centrum. I centrum passade jag även på att införskaffa lite nya the'er, vet inte riktigt hur jag ska skriva det, theer? kanske utan h? teer? eller kanske tee'er? Hur som helst antar jag att ni förstår vad jag menar, tee liksom!  Jag har blivit en riktig tee-drickare på senaste. Det trodde jag ju aldrig!
Jajaaa... efter centrum blev det en sväng förbi mamma och därefter kom pappa och hämtade mig. Vi åt lite thai mat och därefter begav jag, pappa, jen och mika oss till Bro. Vi kikade på en lägenhet till dem. Den var rätt fin faktiskt, synd att den är i bro bara..
Jaja,, nu ska jag hoppa in i duschen. Jag ska ställa klockan imorgon! 10 eller vad tror ni? Undra vad jag ska hitta på imorgon.. Måste ut och göra någonting innan jobbet börjar.





-Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0