sjuk?

Hej! :)

Orkar inte skriva sådär jätte mycket, men jag tänkte ladda upp lite bilder osv. I fredags var först jag och becca hos mig och fixa oss sen åkte vi till malin där resten av tjejerna var. Efter det åkte vi till gunns fest jag hade ont i huvudet som vanligt och var riktigt trött så jag hade inte sådär jätte roligt.

jag och sofia!


jag daniella och malin


sötis beccis


Igår var jag först hos nisse som ni redan vet och när hon åkte till jobbet så åkte jag och julia hem till min låtsas pappa och hämta lite grejer som var mina sen gick vi förbi wiggo och pussa på honom:) Efter det åkte vi hem till julias mamma, vi fixa oss pytte lite för vi ville inte se ut som mongon när vi skulle ut och äta och så satte julia i hennes löshår på mig muhaha, vi hade nämligen exakt samma färg på håret innan hon färga de, så igår fick jag känna på att ha långt hår igen. hihi det var roligt!

jag och min juula bejbi


men vi gick iallafall ut och åt, jag åt plankstek mums och julia åt kycklingfilé m pommes. Efter det gick vi till godisborgen köpte lite godis och sen gick vi till videoakuten coh hyrde en skräckis, room 6 hette den. Sämta filmen ever se den inte. Efter det gick vi förbi lucky house och spanade in martin och hans kompisar bara för att retas med martin, tror vi lyckades :) Sen gick vi iallfall till vivo köpte julmust och pringles chips. haha ja vi är ett par riktiga tjockisar men vi är gossiga!

jag med min gosströja i julias gossrum


Efter det gick vi till bilen och åkte hem till julia och mös framför tvn med film, men när vi insåg att det var 3 timmar kvar tills vi skulle hämta våra män som var ute så började vi försöka komma på nått roligt att göra fram till dess och julia vile absolut inte sova. så vi började massera varandra och efter de pillade vi bort varandras hudceller under naglarna HAHA så nu ligger de i julias säng:)

såhär såg jag förresten ut, och där är min nya jacka.


vid 1 ungefär så åkte vi och hämtade julias kompis som var långt ute i ingenstans, vi låste alla dörrar i bilen fast vi körde vi var livrädda och när vi skjussat hem henne åkte vi och hämtade våra små gossråttor och dom var lite små yra i mössan :)

Förresten längtar jag och julia tills vi alla ska åka till spanien!!

Var det inte jag som inte skulle skriva så mycket? haha aja nu får det vara bra, idag ska jag och gossen på bio eller så ska vi alla 4 åka till kungens kurva och spela olika spel.

TTYA EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag dansade med snyggaste

2009-11-02 @ 00:14:29
Postat av: Anonym

martin eller?

2009-11-02 @ 12:09:38
Postat av: Anonym

hahaha

2009-11-02 @ 12:50:14
Postat av: Anonym

okej? vad var de roliga?

2009-11-02 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0