planerning av den årliga minijulafton

Jahaa, mina gullisvänner.. har ni fått en bra start på veckan?
Det har jag! Ställde klockan på 11 imorse, långduschade, sminkade mig, fixade håret, klädde mig och slutningen kilade ner till centurm för att möta Jessica. Jösses. Det är alltid lika roligt att se henne. Jag uppskattar det mycket mer nu eftersom det sker så sällan. Det är så konstigt att vi umgicks mycket i slutet av sommaren men genast när skola och jobb satte fart i början av hösten så hördes vi knappt längre.
Idag planerade vi hur som helst vår traditionella minijulafton. Vi ska vara hemma hos mig den 18 och jag är super taggad. Vi har verkligen planerat denna jul så det kan liksom inte rikgit gå fel. Dessutom innebär minijulafton att nästan alla tjejer kommer samlas!, det sker på tok för sällan.


Förra minijulafton.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0