och så blev det inge norrland.

hörrniii..
Det är tydligen dags för lite uppdatering här i bloggen.
Idag har jag hunnit med en hel del, dagen började med stallet, ett ridpass i regnet för att vara exakt. Det var mysigt. Därefter blev det en snabb dusch och lite fix. Kilade ner till centrum, hämtade ut två skor på posten och lånade en ljudbok. Sedan tog jag bussen till mamlros, där jag hade teorikurs. Efter teorin körde mamma hem mig...
Imorgon är ju tanken att jag och pappa ska kila iväg till norrland. Dock är pappa sjuk så det blir inget med det. Undra om det är försent att boka horseshow? Annars vill jag dricka alkohol och gå ut och dansa. Vad tycker ni om det?



Have a nice night
Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0