och jag är sjuk igen

hej! ska inte skriva så mycket, vaknade inatt vid 2 och kände mig dålig igen. Imorse när jag vakna mådde jag fortfarande lika dålig och jag har 38 graders feber, det värsta är att jag har muntliga nationella idag och min svenska lärare slutar imorgon så jag kommer inte  kunna göra det någon annan gång heller. så jag ska dit om 2 timmar i 38 graders feber och läsa mitt känsliga tal om min farmor och farfar, herregud hur ska detta gå?

Igår kom thomas till bålsta en stund och hälsa på mig och nisse och han hade en jäkla bra överraskning med sig, herregud så lyckliga vi blev. Kan inte  avslöja vad det var än :)


Nu ska jag sova i 1½ timme, jag bad pappa köpa godis åt mig och det gjorde han. 1 chokladkalender (kan äta hur många som helst) 1 påse kinapuffar och en påse salt och blandat. så nu har jag så jag klarar mig ett tag!


Men vi hörs kanske senare, ni kan ju hålla tummarna för att mitt nationella ska gå bra.


PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0