Nu blir det lite plugg

Hej igen!

Nu känner jag mig rätt så färdig, ska bara köpa prydnadskuddar och lite nya ljuslyktor, en riktig smink stol skulle jag behöva också. har haft en ful liten pall tillfälligt hur länge som helst haha, måste verkligen ta mig till ikea..

Nu hade jag tänkt att jag skulle sätta mig i sängen och plugga lite, det behövs verkligen..

Här får ni lite bilder på mitt julpyntade rum, hoppas ni alla får en trevlig kväll.

Bilden råkade bli lite suddig, jag har till och med
satt upp 2 röda flätade hjärtan på väggen.
(snacka om att jag går in för det här) ;)


har även satt upp 2 hyllor ovanför sängen, hoppas inte hyllorna
ramlar ner bara. isåfall lär de ju vara den med blommorna på. har
nämligen satt ihop 2 stycken, men då kom jag på att de gör ingenting
 för det är ändå firat som sover på den sidan. men sen kom jag på att
de faktiskt kan hända och då blev jag lite orolig, men de märks säkert:)



här brukar jag sitta och beundra mig själv (skämt åsido)
måste köpa en ny vas/kruka till mina plastblommor


min röda mobil i hörnet, som sagt jag går verkligen in för detta.


Förresten glömde jag att nämna i tidigare inlägg att jag har varit och ätit pizza med Marlene och hennes äldsta son emil ikväll, så mysigt så. och nu kom jag på att jag har godis i väskan, yeees! ;)


Vi hörs kanske senare eller imorgon.

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0