Nu är jag här igen!

Hej! jag har ju som sagt varit sjuk, eller är väll inte helt frisk än. Ni förstår att läkarna tror att jag lidit av det vi just nu i världen kallar för svininfluensan!! OMG! Ja ni hörde mig rätt, var där idag och dom tyckte att allt tydde på att jag haft/har grisksjukan hahaha tycker det är as roligt..

för min tanke är såhär, hur nojjig har inte jag varit över detta. nu får jag den alltså inte igen och jag slipper tänka på om jag ska vaccinera mig eller inte. mina problem är helt ur världen, de äger ju verkligen.

nej men alltså jag har ju trotts allt varit sjuk i 2 veckor, och det har inte varit speciellt kul att ligga i  feber och ha ont i kroppen men jag trodde jag skulle bli sjukare. Förresten har jag ju varit med min kära pojkvän typ varje dag och han har inte ens fått en snordroppe som glidit ner från sin näsborre. Skumt!

förresten var det skit roligt idag efter att jag varit hos läkaren så berätta jag detta för honom att dom trodde att de var det, och han brukar alltid tycka att allt är så överdrivet och töntigt. kan säga att nu vet jag hur min pojkvän ser ut när han är nojig för någor hahaha han var as söt. frågade mig om detta hur många gånger som helst, kan jag bli smittad varför har inte jag blivit smittad osv. Sen ligger jag och kollar på G.G och sen kommer han in och säger: 
firat-jag tror jag börjar bli sjuk
jag- men nej du är inte sjuk
firat- jo jag har fått ont i magen, får man det?
 jag började bara skratta, tyckte de var as roligt:D


Nu har förresten jag och pappa precis ätit tacos och snart kommer firat hit och äter sen ska vi hem till han, jag ska se de senaste gg avsnittet som jag laddat ner och sen klockan 22.00 börjar ju paradise hotell. Var det någon som såg det igår? HAHA alltså jag dog, har aldrig sett något sjukare. Några hade sex första kvällen och dom trodde inte att någon hörde dom och när dom prata, ååååh det var så pinsamt jag rös verkligen i hela kroppen. skämdes så mycket för stackarnas skull. La ni märke till att de flesta människorna faktiskt bara var i typ 19,20 års åldern och 2 av dessa personer arbetar som barnskötare. seriöst jag blir fan förbannad, vilken förälder vill ha en person som ställer upp i ett sånt här program och har sex offentligt i tv att ta hand om ens unge. Inte skulle ju jag vilja de som förälder iallfall, så mycket dom förstör för sig själva.

Men det är ju roligt för mig att titta iallfall, tycker verkligen det är skit roligt haha!



Juste en annan sak, inte nog med denna influensa om de nu är denna gris eller bara en vanlig, så på detta har jag fått urinvägsinfektion. man vill ju bara trycka ner huvudet långt ner i jorden och inte komma upp på ett tag. Det går så himla bra för mig allting..

men nu orkar jag inte skriva mer tyvär. Jo förresten en sak, om EXAKT 1 månad så befinner jag mig på gran canaria tillsammans med min stora kärlek som jag känner mig så lycklig med och våra 2 vänner martin och julia, hade inte velat ha med någon annan än er. Är mycket glad att det är vi 4 som åker!:)

vad jag tror är att vid denna tidpunkt så står jag och julia och fixar oss tillsammans med en varsin bacardi brezer i handen i deras lägenhet faktiskt, tror firat antigen napar lite eller så sitter martin och firat nere i receptionen och har betalat 2 euro för att få sitta inne på internet i 20 minuter och spanar in tjejer som går förbi. Någon timme senare så antar jag att vi alla 4 är mätta och belåtna och ganska så runda om fötterna, eftersom vi tänkt att vi måste dricka lite för att hålla oss vakna. Sen tror jag att vi går runt och ser hur de ser ut i denna vad som verkar vara underbar liten stad Puerto Rico och tar ganska mycket ego bilder haha. Det jag längtar allra mest till är nog att hoppa i alla dessa klänningar, shorts och fina sommarskor. Sommarkläder med andra ord. Det ska bli så himla underbart och jag längtar verkligen! Men som sagt nedräkningen börjar.



en bild från studentfesten, varför måste julia verkligen dra i mitt skin, så det ser ut som att jag har hudvalkar typ? ;)


Vi hörs nog imorgon!
TTYL EMMELIE


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge har du å din kille varit ihop?

2009-11-16 @ 20:43:40
Postat av: emmelie

det får du reda på när du skriver vem du är ;)

2009-11-16 @ 20:54:27
Postat av: Emmelie

Har lite dåligt samvete för att jag skrev så drygt hehe, det var ett liet skämt bara.. Men vi har varit tillsammans i lite över 1 år :)

2009-11-17 @ 18:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0