livet är en schlager

Godmorgon! :)

Vaknade ifs för över en timme sen men.. Ligger nu i sängen och kollar på min favorit film "livet är en schlager" För er som känner mig vet ju att jag typ är en riktig svenne som älskar melodifestivalen och kan alla låtar sen typ 20 år tillbaka haha eller ja dom flesta iallfall:p

Men jag älskar låten i den här filmen också hehe, har väll sett filmen 15 ggr kanske så jag kan ju alla repliker utantill typ ungefär som a cinderella story höhö.


Vill att min käre pojkvän ska vakna så han kan komma hem någon gång.
Idag är det final på ensam mamma söker förresten, haha det får man ju bara inte missa :D



men nu ska jag se denna film och sedan ska jag se änglar och demoner, blir en riktig filmdag idag.






TTYL EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0