Lite shopping!

Hej alla glada! :)

Hoppas det är bra med er alla, jag mår iallfall bara bra. Fattar inte hur statistiken håller sig trotts att vi är så dåliga på att uppdatera här.. Hur som igår var jag i Enköping tillsammans med marlene, jag var förbi sjukhuset jag gjorde ultraljud, det var jätte häftigt. Sen gick jag och marlene runt och kollade på lite saker, jag köpte julklappar till mina 2 underbara kusiner och sen åkte vi och fikade på ett jätte mysigt fik.

Sen gick vi in på affären och handlade mat, när vi kom till bålsta skjutsade marlene mig till malmros eftersom att även jag hade teori, dock hade jag så sjukt ont i huvudet så hjärtis kom och hämtade mig en halvtimme tidigare.


Idag ska jag åka till min farmor och farfar för att min gulliga farmor fyller år idag, ska ta med mig lite kläder som hon ska få sy till, har precis shoppat lite på hm´s online shop.

detta kommer att komma på posten till mig :)

ett halsband, har letat efter ett jätte länge.                       



En myskofta, gillar inte färgen och tycker inte de är speciellt snygg
 men jag vet att jag kommer att använda den ändå.


 
och denna, den kostar bara 49:- sjukt billigt och
det är min älsklings färg



sen undrar jag om vilket av dessa linnen jag ska köpa, har jätte dåligt med sommar linnen och vill ha ett nytt när vi ska till spanien. så vilket?




tycker om att de är flätat bak i ryggen, men gillar egentligen inget av dom speciellt mycket, men dom är billiga :P


Nu ska jag börja fixa mig lite för att åka till farmor

TTYL EMMELIE


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina saker :) vill ocksåååå shoppa!! :)

Köp båda då!!;) men det röda va snyggast!! ;D

Puss

2009-11-26 @ 15:25:22
URL: http://alexandrapalfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0