just another day at work

Hmm.. det är sånna här jobbdagar som man bara älskar.
Jag stämplade ut för 45 minuter sedan och än är jag inte i närheten av sussadags. Jag är dötrött i mina små fossingar men huvudet är för piggt för att krypa till kos.
Förresten, det var bröllop på Arons idag! Det var långa tal vilket innebar rätt mycket slötid men det var liksom mysigt på något vis. Jag vet inte.., det ska ju vara den bästa dagen i brudparets liv och där var vi, vi personal, som är utomstående och okända fast ändå deltagande. Jag vet inte men det är nått med tjejer och bröllop! Jag rös när killen höll tal till sin brud. Till sin brud.. haha! Vad fult det lät!

Jajaaa, det är väl en dag i morgon också!

Dusch på g kanske...


-Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0