helgen och så

Hej och hallå. Kännde att det var dags för ett inlägg, håller ni inte med mig?

Igår var jag på middag hos mamma. Jen, Mika och mormor var också där. Även Emmelie droppade in lagom till desserten. Hehe.
Jaja, efter maten spelade vi lite spel, det var både trevligt och påfrästande faktiskt., dessutom förlorade jag och mormor.

How ever.. jag måste faktiskt springa iväg och plinga Julia, vi har något på gång och jag tänkter inte berätta vad det är förens jag vet säkert. Fast däremot kan jag säga att min fasters kille ringde mig i fredags. Han berättade att han har en kompis som har en advokatsbyro i NY, på wall street. Advokaten är tydligten skylldig han en tjänst så om jag vill finns det nog möjlighet för mig att åka dit och typ praktisera eller jobba som assistent. Hur coolt hade inte det varit?!Glida runt i New york i kornblå kavaj, höga klackar och en liten kuvertväska. Visserligen hade jag förmodligen bara sprungit med kaffe och kopierat papper hela dagarna men ändå., jag hade ändå kännt mig viktig. Mycket viktig.

Jaja, dags att rusa.
Hejdå era underbara bloggläsare!
Puss och kram
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0