helg helg helg!

Hej! jag är ju som sagt sjuk, tror faktiskt inte jag har någon feber just nu men det kan ju varit för att jag tog en alvedon typ kl 6 imorse.. Hoppas verkligen att jag är frisk tills imorgon, ska nämligen med mina bröder till deras kusin och som är min gudmor:)

Det ser jag verkligen fram emot, så jag hoppas jag ska orka. Tänkte ju ha fredagsmys med tjejerna ikväll också och jag kommer säkert orka de, ligga i nisses soffa och se på film kan ju inte vara allt för jobbigt.

och på söndag ska jag och firat se på 2012, den verkar riktigt bra. Vi har tänkt att this is it jätte länge känns det som. men nu blev jag så sugen på denna hehe!


Ska hoppa in i duschen nu, vi hörs säkert lite senare.. Ha en trevlig fredag mina vänner!

TTYL EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0