hej mina vänner och fiender!

Hej! :)

Det har varit dåligt med bloggandet från min sida, men jag är ju faktiskt sjuk. Jag känner mig dock bättre idag och det är ju skönt! Så imorgon blir det skola iallfall, har ju säkert missat hur mycket som helst, suck!


Jag har ingenting att göra just för tillfället, inget bra på tv:n firat åkte för 45 min sen typ för han har matte. så fram tills han kommer tillbaka har jag ingenting att göra. har läst massa bloggar men nu har jag inga fler att läsa, haha vilket dilemma. Förresten jag undrar vad jag ska ha på mig på fredag, jag har ju köpt 2 stycken nya klänningar och en ny kjol, undra hur jag ska ordna detta:) Skulle vilja köpa ett halsband med flera långa men smala kedjor, aa ni fattar säkert vilket jag menar, det  finns på glitter men jag är rätt så pank för tillfället vill jag säga.

här får ni en bild som jag tog när jag precis köpt min jacka, så denna är en av typ 20. kändes så tråkigt att skriva ett inlägg helt utan bild.. ser ju dock ut som ett gosedjur eller nått.



TTYL EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0