Hej igen!

Hej :)

Jag ligger nu återigen i sängen, med datorn i knät. Jag har varit i skolan och gjort muntliga nationella och det gick nog bra tror jag, trotts att jag stog där i 38 graders feber. Grym är vad jag är!

Nej men efter de åkte jag och pappa och kolla lite mobiler eftersom mitt abonnemang har gått ut och jag slutat betala för den mobil som jag slutade använda i maj eftersom den gick sönder. Kuuuul!

Nej men denna fastna jag och pappa för, till och med han tyckte om den fast han hatar ericsson. Så denna får det nog bli!

eller vad tycker ni? om ni har något annat förslag så skriv gärna isf.


den har 12,1 mega pix behöver lixom inte ens använda min kamera länge.. Den skulle vara perfekt att ha med sig till gran canaria!

Nu ska jag ta en alvedon, sova en stund och sen åka hem till min mamma och äta palt som en riktigt pitebo, vad säger ni ser det smaskigt ut, tillsammans med lingonsylt och smör? haha




PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0