godmorgon

Hej på er!

Jag har precis kommit ut ur duschen, ska fixa mig lite och därefter kila ner till centrum och hämta ut ett paket. Om ni har tur får ni veta vad paketet innehöll när jag är hemma igen. Jag orkar egentligen inte kila ner men jag har en ljudbok som ska tillbaka till bibloteket samt ett par byxor som måste bytas på intersport.
Jag börjar för övrigt jobba halv 7 ikväll. Det blir andra och sista dagen jag jobbar denna vecka, lyxigt va?.
På torsdag tror jag att jag ska upp till norrland för att hälsa på pappas släckt. Vi ska bara vara borta över helgen men jag har lite beslutsångest. Det är ju globen horse show denna helg och det hade såklart varit ur kul att gå.
Vet inte hur jag ska göra men det slutar väl med norrland ändå tror jag..

Jaja, dags att sluta, ses i centrum
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0