ett väldigt försenat inlägg.

Hej! :)

första advent och allt, har ni gjort det fint hemma?

Nu har jag snart julpyntat klart och jag känner mig helnöjd med hur mysigt det blev. Mitt rum är fyllt med röda detaljer, ur mysigt. Men har ändå tröttnat lite på mitt rum, skulle vilja köpa nya möbler tror jag.

Hur som helst, när jag hämtar alla julsaker i förrådet så inser jag att min julstjärna gått sönder sen förra julen. Så jag får åka på jakt efter en ny, jag kan säga att det var riktigt mysigt att gå på affären. Jag hade min blå mysdress, helt ofixad och håret i en toffs "söndags outfit" det var super mycket folk och vi var nog alla där av samma anledning, julpynt. Det var så urplockat, fanns bara typ vita julstjärnor, glasbollar, stakar osv kvar. Och jag vill inte ha en vit julstjärna eftersom mitt rum är väldigt ljust, förra året hade jag en svart och den var fin men ville hade mysigare i år. Hur som helst kom jag till slut på idén att bara köpa en helt vanlig röd lampskärm, efter att ha gått runt och letat i typ 35 minuter. Så det får duga tills jag kanske åker till ikea eller något annat bra ställe, förresten blev det faktiskt väldigt mysigt, men det ser ju inte allt för juligt ut kanske.

jag ska ta en bild på mitt rum så ni får se hur det blev sen :)

förresten 16 dagar kvar tills vi åker. som jullan sa, jag längtar så jag dör :D
Det ska bli så himla mysigt och kul att få åka iväg tillsammans med min älskade Firat och mina kära vänner. Jag hoppas bara på att vädret kommer att vara suveränt!

TTYL EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0